ERP rendszer fejlesztése az OROSházaGLAS Kft-nél.
A projekt leírása:
Társaságunk a projekt során új ERP rendszert vezetett be a belső folyamatok lekezelésére. Az új szoftvert a következő funkcionális célterületeken alkalmazzuk:
1. Vállalati CRM, értékesítés terület;
2. Gyártási terület;
3. Kontrolling és döntéstámogatás;
4. Beszerzési, logisztikai terület;
5. Pénzügyi, számviteli terület;
6. Munkafolyamat-irányítási megoldás;
7. Elektronikus iratkezelési megoldás;
8. Online (elektronikus) fizetési megoldás
Az ERP rendszer megújítása során szükségünk volt mind szoftver mind hardver elemek megvásárlásra és installálásra az alábbiak szerint:
- ERP licenszek
- Szerver, a mentési rendszerével
- Felhasználói munkaállomások a hozzátartozó MS Windows és MS Office csomagokkal
- Nyomtatók
A projektet 2017.04.24-én kezdtük el és határidőn belül sikeresen befejeztük. A projekt során minden vállalt elemet beszereztünk, installáltunk és alkalmazunk. A beszerzett szoftvereket és hardvereket maradéktalanul üzembe helyeztük és folyamatosan, probléma mentesen használjuk.
A projekt teljes sikerrel zárult.