GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00059

GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00059
ERP rendszer fejlesztése az OROSházaGLAS Kft-nél.

ERP rendszer fejlesztése az OROSházaGLAS Kft-nél.

  • Szerződött támogatás összege: 10.226.403 Ft.
  • Támogatás intenzitás: 37%
  • Projekt befejezés dátuma: 2018.10.31.
  • Kedvezményezett neve: OROSházaGLAS Kft.

A projekt leírása:

Társaságunk a projekt során új ERP rendszert vezetett be a belső folyamatok lekezelésére. Az új szoftvert a következő funkcionális célterületeken alkalmazzuk:
1. Vállalati CRM, értékesítés terület;
2. Gyártási terület;
3. Kontrolling és döntéstámogatás;
4. Beszerzési, logisztikai terület;
5. Pénzügyi, számviteli terület;
6. Munkafolyamat-irányítási megoldás;
7. Elektronikus iratkezelési megoldás;
8. Online (elektronikus) fizetési megoldás


Az ERP rendszer megújítása során szükségünk volt mind szoftver mind hardver elemek megvásárlásra és installálásra az alábbiak szerint:
- ERP licenszek
- Szerver, a mentési rendszerével
- Felhasználói munkaállomások a hozzátartozó MS Windows és MS Office csomagokkal
- Nyomtatók

A projektet 2017.04.24-én kezdtük el és határidőn belül sikeresen befejeztük. A projekt során minden vállalt elemet beszereztünk, installáltunk és alkalmazunk. A beszerzett szoftvereket és hardvereket maradéktalanul üzembe helyeztük és folyamatosan, probléma mentesen használjuk.

A projekt teljes sikerrel zárult.

Copyright 2018 - OROSházaGLAS